Helping The others Realize The Advantages Of بیماری زونا در سر

Wiki Article

سازمان اطلاعات نظامی اسرائيل؛ سه واحد جاسوسی و شاخه‌ای که «برای جنگ احتمالی با ایران آماده می‌شود»

هدف‌ اصلی‌ درمان‌ عبارت‌ است‌ از تخفیف‌ خارش‌ و درد تا حد امكان‌، كه‌ برای‌ این‌ كار معمولا از داروهای‌ مالیدنی‌ و خوراكی‌ استفاده‌ می ‌شود.

○ از دست دادن شنوایی یا درد شدید در یک گوش، سرگیجه یا از دست دادن حس چشایی در زبان که می‌تواند از علائم سندرم رمزی هانت باشد و همچنین نیاز به درمان فوری دارد.

داروهای ضد ویروس، در صورتی که ظرف یک تا سه روز بعد از شروع علائم زونا مصرف شوند، می‌توانند در کاهش درد و طول دوره علائم بیماری تأثیر داشته باشند. آسیکلوویر ۸۰۰ میلی‌گرم، دارویی است که اغلب برای زونا تجویز می‌شود و باید به مدت ۷ روز و هر روز ۵ بار مصرف شود.

اینستاگرام به صورت پیش‌فرض محتوای سیاسی را محدود می‌کند

پس از بروز تاول ‌ها برای تسكین درد بهتر است به نكات زیر توجه كرد:

گاهی اوقات بیماری زونا شدت چندان زیادی نداشته و با استفاده از روش‌های خانگی می‌توان میزان درد و خارش ناشی از آن را کاهش داد. این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

○ هدف از استفاده: برای کمک به کاهش خطر درد عصبی به نام نورالژی پس از هرپس که پس از بهبودی از زونا رخ می‌دهد.

ویروس "واریسلازوستر" جزء خانواده ویروس ‌های "هرپس" كه تبخال را ایجاد می ‌كند است، لغت زوستر به معنی تسمه یا كمربند است. در بیماری زخم زونا بیماری زونا درد شدید و سوزنده ‌ای به‌ صورت ثابت در طول یك مسیر عصبی حس می‌ شود و تاول‌ های قرمزی چند روز بعد در محل درد ظاهر می‌ شود كه رنگ تاول ‌ها كم‌ كم به تیرگی می‌ گراید.

زونا زخم مسری است، یعنی امکان سرایت آن از یک فرد به فرد دیگر وجود دارد. اما شدت واگیر بودن آن به قدری نیست که از طریق تنفس منتقل شود.

ایجاد تاول‌های عمیق که بافت پوست را تخریب می‌کند و بهبودی جای زخم حاصل از آن تا چند هفته طول می‌کشد.

فلسطینی‌ها برای گرفتن سهمی از کمک‌های هوایی گرفتاری‌های بسیاری دارند، برخی در دریا شنا می‌کنند تا به بسته‌های در دریا افتاده‌ برسند، اما غرق می‌شوند.

* استفاده‌ از داروهای‌ سركوب ‌كننده‌ ایمنی‌ یا ضد‌ سرطان

رویای چشمان رنگی به حقیقت می‌پیوندد؛ بررسی روش‌های جراحی تغییر رنگ چشم

Report this wiki page